Wednesday, February 6, 2013

Sian ank bUjang Mama....huhuh

Semalam balik dari sekolah adha mengadu sakit perut,ain suruh dia makan dia cakap tak nak...terus je terbaring lpeas balik dari skola tu...slalunya kalau balik sekolah dia la paling aktif,main basikal la,g umah kawan la..smlm tgk dia terbaring,ain plak tak bermaya tengok dia...kesian sangat2 tengok dia,bila ain urut perut adha dia cakap sakit...ketuk2 perut dia,melantun2 bunyi nya...sah2 angin bnyk dlm perut dia nih...

tak sanggup tgk adha cmnih...:(

ubat yang doc bagi...

so malam tu ajak en asben g klinik,doc ckp mgkn dia makan terlalu sikit pas2 masuk angin perut dia....mmg doc cek pon dia cakap angin mmg bnyk sgt2 dlm perut dia,huhuhu...adha nih mmg jenis susah sgt2 nk makan,kalau dia nak mkn mmg seronok sgt tgk dia mkn...lagi2 kalau dia minx tmbh nasi @ ape2 mknan...lega hati nih...kalau tak nak makan,susah hati sgt...huhuhu

smlm ngan hari nih dia lgsg x nak makan,asyik minum air je...kalau x makan cmner nk bg makan ubat?pening dok pk cmner nk bg ubat kalau dia x makan...boleh ke bagi makan ubat kalau x makan?ade sesape yang bole sahih kan?kak ninie pleaseee tolong ainnnnn,dh x tau nk buat cmner dah...:(



sepanjang hari dia cmnih,tido,bgn,minum air pas2 tido balik...huhuhu

9 comments:

  1. ain.. budak2 mmg boleh makan ubat sebelum makan.. sbb selalunya pas dia makan ubat, kalau minum susu dulu, dia akan muntah. Tapi adha dah besar. ain cuba bg dia minum dulu. mcm horlick tu. baru bg mkn ubat. horlick sgt elok utk org yg gastrik.

    ReplyDelete
  2. oh ye ker kak,smlm pon ain bg je mkn ubat...riso dh tgk dia cmner tu kan...sib baik akak ckp bole,ye la kan kak riso sbb perut kosong tp makan ubat..adha horlick dia x suka kak,milo bole x?

    minum mmg dia nak,kdg2 susu dutch lady dlm kotak tu dia minum..kdg2 ain bancuh susu utk dia..:)

    tq kak...:)

    ReplyDelete
  3. I truly love your site.. Very nice colors & theme. Did you build this site yourself?
    Please reply back as I'm planning to create my own website and want to know where you got this from or what the theme is called. Appreciate it!

    My weblog - hoist dumbbells adjustable

    ReplyDelete
  4. I'll right away grab your rss as I can't find your email
    subscription link or e-newsletter service. Do you have
    any? Kindly let me know in order that I could subscribe.
    Thanks.

    Feel free to visit my web blog; home workouts for men

    ReplyDelete
  5. I like the helpful information you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check once more here regularly. I am fairly certain I'll learn plenty of new stuff right right here!
    Best of luck for the next!

    My weblog; pay day advance in uk

    ReplyDelete
  6. Salam...

    Anak2 kalau sakit memang mak2 susah hati kan? Moga cepat sembuhnya.

    ReplyDelete
  7. Salam,,,jemput jengah my blog

    ReplyDelete
  8. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  9. Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

    Aaron
    aarongrey112 gmail.com

    ReplyDelete