Tuesday, February 5, 2013

cerita tentang air!






kalau citer bab air nih kadang2 memang sakit hati la sangat2 sebab keperluan harian mmg sgt2 memerlukan air seperti memasak,basuh kain,mandi,tut, dan macam2 lagi kan...kalau elektrik tak ada ain bole sabar lagi,kalau bab air nih mmg x mampu nk sabar dah...kalau air tak ada dia bagi notis,kita faham la nih lgsg x bernotis...tetiba je dlm toilet buka paip air xdak..cmne tu?tak ke haru,kalau mcm umah ain nih ade tangki simpan air ok la jugak,kalau tak ade tu cmner?tak ke kesian nama nya?huhuhu...

malas nk bebel panjang buat sakit hati jer...renung2kn  la dan selamat beramal!!eh2 ade kena mengena ke?hahahha..:P

2 comments:

  1. patut la.. selalu mendung.. ada org tak mandi.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hahaha,pndai je tau kak nini....ain mndi tau wlaupon x dak air...

    ReplyDelete