Friday, April 29, 2011

AdHa NyaKaT DaNia

video


Adha dia paling suka nyakat dania..paling dia suka bila dania terjerit2...lagi kuat dania menjerit,lagi kuat dia nyakat si dania tuh...dania plak x padan ngan kecik,suara dia masyaallah kuat btoi....fening kdg2 tgk perangai budak berdua nih,kdg2 plak terhibur jer...ala budak2 kan,biasa la tuh nakal2 skit...video kat ats tuh sajer jer nk share...hehhehe...dlm video tuh adha dok ajak dia naik kete tuh skali dania dh pegang dia pon sibuk gak...mama adha nih mmg garang skit...kalau dengo sore x  der manja2 nya...garang cm singa...hahhaha...




dania suka sgt kalau dpt bebas kat porch kete tuh...dh la kotor kat luar tuh,dia slumber jer merangkak...kalau tgk suar dia,bukan main hitam lagi...xper la kan skali skala...bukan slalu pon mama dia nk accept main kat luar tuh...hahhaha...kejam kan mama dania nih..:p



asyik sungguh dia main kete  tuh..



tgk la adha tuh,dia bole sengih2 lagi bila adik dia nangis...mmg kuat mengusik adha nih,bila skali adik dia nangis ngan menjerit dia lagi sukaaaaa....haish mcm2 la adha...bila mama dah mula bersuara,baru la buat muka sedih...konon2 mcm mama dia buat...hehehe...

3 comments:

  1. boleh tahan jugak suara dania tu kan.. adha plak suka betul nyakat adik dia.. sib baik mama suara x tinggi.. heheh

    ReplyDelete
  2. mmg suara dania tu kuat kak...kalau dia berebut ngan adha cm2 la deme berdua...haish mama dia cover suara...hahhaha...

    adha mmg kuat nyakat dania...

    ReplyDelete
  3. comel je kan..agaknye dah kuar adik ,mcm ni gak ler anak sy nanti...

    ReplyDelete