Friday, January 28, 2011

Playground

petang rabu hari tuh,ain langsung x da aktiviti nk buat...jenuh dah mikir nk kemana bwk bdk2 nih....klu pg smpai ptg en suami mmg x da kat rumah...dia sibuk skit time tuh...so pikir pnya pikir br ain teringat ader st playground kat jerantut yg br dibukak...so ain tepon en suami ckp ain nk kuar n nk pakai kete...ain ckp kat en suami ain nk bwk bdk2 nih kuar g playground...

masa ain smpai kat playground tuh mmg bdk2 lgsg x der lg mgkn ain dtg awl kot seawal jam 5ptg...hehehe...yg ader org tgh berdating,lg awl oo diaorg dtg...haish deme nih,nk dating g tmpat lain la...nm pon taman permainan kan so tmpt bdk2 utk bersuka ria,bkn nk tgk korang bersuka suki cm g2...mmg x elok utk bdk2 pndang...

dania plak ms ain smpai tu,dia tido...lena sgt gayanya dia tido...adha dh bising2 dlm kete dia nk g kat palyground tuh.....ain pon kuar dr kete n suh dia main sorang2 dulu sementara ain tggu dania bgn....ain monitor adha dr kete,riso gak klu dania bgn ain  x dengor plak....


ms mula2 smpai tuh,adha tgk jer mainan tuh...ce tgk dia berdiri cmner..berdiri tegak,tgn kat sisi....gaya cm nk berbaris pon ader...heheheh...ms nih hujan dah berhenti so sume mainan kat c2 basah...adha bising ckp kat ain"mama acah"...sume ACAH katanya...adoyai adha,pelat betol la awk nih...kekeke...cmner nk skola thn depan nih??

 




masa adha main mainan nih sume,dania still tido lg dlm kete...kete ain x jauh pon dr tmpat adha main tuh...adha bole la main sume mainan kat c2...ms nih ain bole lg la layan adha nk main itu nk main ini...ain ikut jer smbil snap pic dia...ain jd paparazzi jap...hehehe


ain suka tgk pic nih coz diaorg pandang sesama sendiri...dania tuh 1st time nk buaian tau...sib baik dia pandai pegang ngan duduk dah,klu x jenuh la ain nk angkat adha sebelah tgn smbil pegang dania untuk adha naik buaian kat ats tuh....adha tuh bkn nya ringan,semangat bdn nya ooo...


dania dpt main buai n jongkang jongket je(btol ker nm bnda tuh?)...bukan main suka lagi dania dpt main...tersengih2 jer ain pggl nama dia....:)

masa nih ain dh ajak dia blk dah pon tp dia bt dek jer,terus dia g main lg...haish x cited sgt plak dah dpt main...x nak blk dah,haru btol dibtnya...ms nih jam dah kul 6.30ptg nak oiii...dh lama sgt dok kat taman nih,makin nk malam,makin ramai plak org dtg bwk ank2...nangis2 adha x mo blk,lastly ain start kete konon2 cm nk tggl dia padahal eksyen jer bt cm2..hehehe..tau pon takut kena tggl...budak2 mmg la suka pegi taman mainan,x blk pon x per agknya...bagi kita yg tua ni x bole main mainan2 kat c2 rs cm dah lama dok kat c2...klu dpt main agknya ain pon x mo blk kot...hehehhe

5 comments:

  1. ada jambu kat dalam pipi dia tu hehehe

    ReplyDelete
  2. alololo...geram pase ape??nice entri..follow u..folllow back :)

    ReplyDelete
  3. tuh la kyna x tau la kak nini tuh geram pasal aper..

    ReplyDelete